foreverbf

Alla inlägg den 21 juli 2013

  • Jennie skulle kunna bli fotomodell!
  • Jennie är sjukt duktig på sax på voltigen!
  • Jennie är min bästa vän!
  • Jennie är väldigt envis
  • Jennie är rädd för hajar
  • finast och underbarast av alla!
  • Jennie är INTE blyg haha!
  • en jag alltid kan lite på, och en som jag aldrig kommer lämna!
  • en som peppar en vad det än är!
  • jennie var den första jag gick till när min mamma & pappa skilde sig, och hon grät tillsammans med mig samtidigt som hon stöttade mig, och sa att allt skulle bli bra, bästa!!

Jennie, du är en jag aldrig kommer lämna, du är min bästa vän, min syster <3

Här kommer några bilder från när jag & Jennie var ute och fotade här om dagen!

Tänkte inte ta alla, för det kan ju vara bra att ha några ovisade till andra inlägg, blir lite roligare då! 


Vad tyckte ni, tyckte ni bilderna blev bra? Jennie har fotat dem på mig & jag har fotat bilderna på Jennie, sen har vi tagit bilderna på oss båda med självutlösare.

Själv tycker jag dem blev ganska bra om man tänker på ljuset osv, eftersom ingen av oss egentligen brinner för fotandet & allt sånt som hör till!

 

finaste vännen

 

jag


 

älskar dig

 

/ Emmie


Hej på er och mycket förlåt till både er & jennie för att jag inte bloggat, men har som sagt ingen dator hela tiden och måste då blogga från en tab, vilket inte är så himla roligt, men ska försöka blogga sånmycket som möjligt!Kom hem från en kompis för ett tag sedan efter att ha sovit där, haft det skoj!Nyss var jag ute och hoppade studsmatta, gjorde lite gymnastik övningarbosv, sen tränade jag även att ståm lite på händer, gick rätt bra!Senare skanjag ut och springa en sväng, men just nu är det så sjukt varmt så väntar lite tills ikväll!Nu ska jag äta lite lunch, sen ut och sola lite, pusshej ♥Går inte att lägga ut bilder från taben heller ; (/ Emmie

Presentation


Vi är två galna tjejer på 16 & snart 13 år!
Vi älskar Voltige, fotboll, hästar & varandra såklart!
I vår blogg kommer ni få ta del av våran vardag, och den är crazy, häng på!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards